Cedeo-certificering van 97,6%

22-12-2024 Geplaatst door Redactie

Lean Six Sigma Groep heeft sinds 2013 de Cedeo-erkenning. Deze erkenning is te verkrijgen wanneer meer dan 80% van de opdrachtgevers tevreden tot zeer tevreden is over de dienstverlening van een opleider. De erkenning wordt elke twee jaar opnieuw erkend door elke twee jaar een klanttevredenheidsonderzoek te houden. Daarmee is er ook de garantie van actualiteit.

Lean Six Sigma Groep is in 2013 begonnen met de Cedeo-erkenning en heeft tot op heden altijd meer dan voldaan aan de eisen van het keurmerk. Uit het laatste onderzoek blijkt dat 97,6% van onze opdrachtgevers zeer tevreden zijn over onze dienstverlening op het gebied van opleidingen en trainingen. Uit onderzoek blijkt dat alle referenten de trainingen van Lean Six Sigma Groep zouden aanbevelen aan anderen. Wij zijn erg trots op deze klantwaardering!

Wat onze klanten zeggen

Wij vinden het belangrijk naar onze klanten te luisteren en hiermee een continu-verbeter cultuur te voeren in het bedrijf. Klantervaringen zijn voor ons de vertaling van de klantwaarde en daarom hechten wij hier dan ook veel waarde aan. Benieuwd wat onze klanten over ons zeggen? Bekijk de onderstaande citaten uit het onderzoek:

“Als ik ze vergelijk met andere aanbieders dan zie ik dat Lean Six Sigma Groep betere kwaliteit biedt, terwijl de prijzen vergelijkbaar zijn.”

“Ik zag direct resultaat; het mooie van de opleiding is dat je de methodiek ook kan toepassen op miniprojectjes, op kleine facetten van het dagelijkse werk.”

“Mij helpt het enorm. Ik heb geleerd om een structuur vast te houden tijdens het werk.”

“De training is de prijs waard; het is een investering, maar als je ziet wat het op kan brengen aan besparingen dan loont het zeker.”

“De informatie is overzichtelijk en duidelijk opgebouwd en die structuur komt steeds terug, waardoor je snel weet waar je iets moet zoeken.”

“Ik heb er in mijn dagelijkse werk veel profijt van.”

“Alles wat we maar wilden was er, ik heb nog nooit zulke goede personal care meegemaakt; je voelt je echt gastvrij ontvangen.”

“Ik vond het echt heel goed geregeld allemaal. Ik kon een keer niet komen en toen heeft de trainer mij een op een bijgepraat, zonder dat ik daarvoor extra hoefde te betalen; ze waren daarin echt heel meedenkend.”